.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران به یک خبر و توضیحات شمال نیوز

در پی درج خبری در شمال نیوز مبنی بر " شبکه طبرستان برای آشپزی بیشتر از کشاورزی وقت میگذارد " جوابیه ای از طرف روابط عمومی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن مازندران ارسال شد.

متن جوابیه بشرح ذیل می باشد.

مدير محترم پایگاه خبري - تحليلي شمال نيوز

با سلام و احترام:

در پی درج خبر مربوط به برگزاری جلسه کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی در آن پایگاه خبری لازم می دانم موارد ذیل را جهت استحضار ایفاد نمایم:

1- آقای اسماعیل ایزدی که در خبر مذکور با عنوان مشاور عالی کمیسیون اتاق معرفی شده است اساسا هیچ سمتی در اتاق بازرگانی و کمیسیون مذکور ندارد و صرفا به صورت موردی در جلسه یاد شده شرکت نموده است.

2- دیدگاه های نقل شده از نامبرده صرفا نظر شخصی وی بوده است و موارد بیان شده مطلقا نظر اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کمیسیون کشاورزی آن نمی باشد.

3- بر خلاف ادعای آقای ایزدی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کمیسیون تخصصی کشاورزی و صنایع تبدیلی آن بر این باور است که رسانه ملی – استانی ( شبکه طبرستان ) در ارتباط با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مدیران و سیاستگذاران استانی و ملی در خصوص مسائل و مشکلات بخش کشاورزی استان تاکنون از هیچ کوششی دریغ نورزیده و گواه آن تهیه و پخش برنامه های مکرر و گفتگوهای متعدد انجام پذیرفته با مسئولین اتاق، تجار، بازرگانان و صادرکنندگان بخش کشاورزی استان با هدف شناسایی موانع و مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب به متولیان امر بوده، که به دفعات موارد فوق الذکر بدلیل قابلیت بالای رسانه ای از شبکه های معتبر رسانه ملی نیز باز پخش شده است.

روابط عمومی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن مازندران


توضیحات شمال نیوز :

لازم به ذکر است خبر منتشره در شمال نیوز با ذکر منبع بوده و شایسته بود  مدیر محترم روابط عمومی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن مازندران به خبر منتشر شده در شمال نیوز توجه بیشتری می نمود تا منبع خبر که خبر گزاری فارس بوده است برای ایشان مشخص شده و جوابیه را برای آن خبرگزاری ارسال می نمودند. در عین حال شمال نیوز به سبب رعایت اخلاق حرفه ای و احترام به مدیران روابط عمومی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و صدا و سیما اقدام به انتشار این جوابیه نموده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.